tisdag 30 november 2010































Mitt liv består för tillfället av en sak, friläggning. Jag gör ett jobb åt ett företag vars produktlista innehåller drygt 950 produkter(!!!), vilka alla ska finnas frilagda. "Självklart fixar vi det", utan att tänka på vilket arbete det medför. 550 produkter fanns redan fotograferade, vilket resulterade i att jag de första veckorna frilade så ofta jag orkade. De resterande 400 har jag nu fotograferat och skall alltså nu (bara) friläggas, huuua!

Min dag har varit ganska simpel, åkte in till stan --> hämtade bilder att frilägga -->frilade samtidigt som pappa och kollega Thomas snitsade på kundens hemsida --> tog en promenad till lunchstället --> åt --> frilade mer bilder. Nu tar jag Jerry (min bil) och åker hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar